27 Mart 2012 Salı

Erkan Oğur-Derdim Çoktur Hangisine Yanayım


Derdim Çoktur Hangisine Yanayım 
Yine Tazelendi Yürek Yarası 
Ben Bu Derde Nerde Derman Bulayım 
Meğer Dost Elinden Ola Çaresi 

Efendim Efendim Benim Efendim 
Benim Bu Derdime Derman Efendim 

Türlü Donlar Giymiş Gülden Naziktir 
Bülbül Cevreyleme Güle Yazıktır 
Çok Hasretlik Çektim Bağrım Eziktir 
Güle Güle Gelir Canlar Paresi 

Efendim Efendim Benim Efendim 
Benim Bu Derdime Derman Efendim


Benim uzun boylu servi çınarım 
Yüreğime bir od düştü yanarım 
Kıblem sensin yüzüm sana dönerim 
Mihrabımdır kaşlarının arası 

Efendim efendim benim efendim 
Benim bu derdime derman efendim 

Pir Sultan'ım Katı Yüksek Uçarsın 
Selamsız Sabahsız Gelir Geçersin 
Dilber Muhabbetten Niye Kaçarsın 
Böyle Midir Yolumuzun Töresi 

Efendim Efendim Benim Efendim 
Benim Bu Derdime Derman Efendim 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder